سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :19
کل بازدید :303242
تعداد کل مطالب : 307
پنج شنبه 103 فروردین 9
ساعت 2:6 عصر
IS

آخرین جلسه داخلی شورایاری محله طرشت در سال 91 برگزار شد

آخرین جلسه شورایاری در سال 91 با حضور اعضاء شورایاری محله در دفتر شورا برگزار گردید.جمشیدی دبیر شورایاری در خصوص موارد مورد بحث در جلسه عنوان نمود:در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضاء در خصوص بررسی مشکلات محله و همچنین حضور در جلسات،آخرین تصمیمات بشرح زیر تصویب گردید:


*مقرر گردید رسیدگی به وضعیت توقف اتومبیل و تجمع دانشجویان در اطراف مرکز علمی کاربردی قوه قضائیه در دستور کار قرار گیرد

*طرح یک طرفه کردن طرشت جنوبی بررسی و اقدام گردد

*خیابان شهید عباس اکبری (ضلع شمال میدان سماء) به خیابان شهید علیرضا عزیزی تغییر نام یابد

*گاردریل های اطراف زمین های محله طرشت رنگ آمیزی گردد

*زمین واقع در خیابان شهید سلطان محمدی تقاطع نورگاه ساماندهی شود

*جلسه هماهنگی به منظور تقدیر از دستگاههای خدمات رسان تا پایان سال برگزار شود

*نشست با اهالی محله در ابتدای سال در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار گردد

*اطلاع رسانی برنامه ها از طریق پیامک به اطلاع ساکنین محله رسانده شود

*کلیه اقدامات شورا در محله از ابتدای دوره سوم تا پایان سال 91 در پایگاه اطلاع رسانی درج شود

در پایان جلسه مقرر گردید تعداد جلسات داخلی برگزار شده و تعداد حضور اعضاء در وبلاگ عنوان شود و با توجه به عدم حضور آقای مجید عابدینی در جلسات و همچنین قطع رابطه ایشان با شورا،مراتب به صورت کتبی به ستاد هماهنگی شورایاریهای شورای اسلامی شهر تهران اعلام گردد.


جمعه 91 اسفند 25::: ساعت 7:19 عصر
نظر دهید
  
  
با حضور رئیس شورای اسلامی شهر ،از شورایاران موفق تهران تجلیل شد.

مراسم تجلیل از اعضای هیئت رئیسه شورایاران مناطق ، دست اندرکاران امور شورا در سازمان ها وشهرداری مناطق ،خبرنگاران حوزه شورایاری و همچنین شورایاران موفق تهران ، با حضور مهندس مهدی چمران عصر دیروز درسالن شورایاری های پارک شهر برگزار شد .

احمد مسجد جامعی رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی شورایاری‌های شهر تهران  با یاد و خاطره شورایارانی که در سال 91 از دنیا رفته اند ،آخرین نشست سالانه شورایاران را آغاز کرد .

*از جمله مسائله مطرح شده توسط شورایاران مناطق در این نشست :

- تشکیل بانک اطلاعات مشاغل شورایاران در مناطق شهر تهران

- تبدیل شورایاری ها به شورای محل

- واگذاری اختیارات بیشتر به شورایاری ها در سطح ناحیه

- بررسی اعتبارات و بودجه 

- تکریم خانواده های شهدا و جانبازان با حفظ شان آنان در مناطق

- برگزاری جلسات بیشتر شورایاران شهر تهران با شورای شهر 

- پررنگ تر شدن نقش شورایاران در مناطق  و نظارات بر فعالیت های نمایندگان سازمان  ها و ارگان ها ی خدمات رسان

 در ادامه جلسه ،چمران در پاسخ به انتقادات و پیشنهادات حاضرین، ضمن تشکر از فعالیت های شورایاران، آنها را چشم و قلب مردم محله خواند و از زحمات و فعالیت های آنها قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به بیشتر شدن اختیارات شورایاری و نظارت بر فعالیت نمایندگان سازمان ها و ارگان ها بیان کرد : این خواسته مغایر با قوانین موجود است .

مهدی چمران د ر رابطه با برگزاری جلسات بیشتر با شورایاران تاکید کرد : شهرداری در کنار شما است و علت برگزاری جلسات بیشتر شما با شهرداری همین موضوع است  و شهرداری یار شما در مناطق است.

مهدی چمران در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با شرایط انتخاب شوندگان در دوره ی بعدی شورای محلات اظهار داشت : ما شرایط و تمام مکانیزم ها را به عهدی خود مردم گذاشته ایم ،از جمله تحصیلات ، سابقه ی فعالیت و ... زیرا افراد قرار است برای خود مردم فعالیت کنند ، پس شرایط  ورودشان را هم خود مردم مشخص می کنند .

 وی در این خصوص تأکید کرد:اگر کسی صلاحیت معتمد محله را نداشته باشد،خود مردم آن را انتخاب نمی کنند.

در پایان از هیئت رئیسه مناطق ، بانوان دبیر محلات، نمایندگان سازمان ها در مناطق و رسانه و بخصوص از شورایاران موفق شهر تهران تجلیل شد .

 

*  حاشیه ها ی مراسم

- اعتراض اعضای شورایاری ها به محل برگزاری جلسات 

- مرور  خاطرات نوروزی در ابتدای شروع رسمی جلسه

- خواندن شعر توسط یکی از اعضای شورایاری شهر

- هماهنگی حضور اعضاء شورایاری بر سر مزار شورایاران فوت شده در روز شورایاری ها

- گرفتن  عکس دست جمعی در پایان مراسم با حضور  اعضای شورایاری ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران


چهارشنبه 91 اسفند 23::: ساعت 10:27 صبح
نظر دهید
  
  
افتتاح نخستین پایانه ویژه معلولان و جانبازان در محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت از افتتاح نخستین پایانه ویژه معلولان و جانبازان کشور در محله طرشت خبر داد.

مهدی جمشیدی با اشاره به این که این پایانه در انتهای بلوار شهید عباس اکبری احداث شده است افزود: تمامی هزینه‌های تاسیس این پایانه بر عهده شهرداری تهران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نیز از طریق واگذاری 50 دستگاه ون مناسب‌سازی شده برای معلولان و جانبازان، به شهرداری در امر راه‌اندازی این پایانه کمک کرد.

جمشیدی ادامه داد: شهرداری تهران نیز 15 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان و جانبازان در این پایانه پیش‌بینی کرده است که شمار این اتوبوس‌ها در آینده افزایش خواهد یافت.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه، به برخی امکانات پیش‌بینی شده در پایانه معلولان اشاره کرد و گفت: این پایانه به یک مرکز تماس با 13 خط تلفنی مجهز است و معلولان و جانبازان در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه مناسب‌سازی شده، می‌توانند به صورت 24 ساعته با این مرکز تماس گرفته و از خدمات پایانه استفاده کنند.

جمشیدی با بیان این که خدمت‌رسانی خودروهای پایانه معلولان، رایگان نیست، افزود: خودروهای این پایانه در خطوط از پیش تعریف شده خدمت نمی‌کنند، بلکه در پی تماس شهروندان برای سرویس‌دهی به محل اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر،این پایانه فردا (سه شنبه22اسفند) با حضور اهالی محله و مسوولین شهری به بهره برداری خواهد رسید.


دوشنبه 91 اسفند 21::: ساعت 9:56 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه داخلی شورایاری محله طرشت برگزار شد

جلسه داخلی اعضاء شورایاری محله طرشت به منظور تنظیم پیش نویس سند راهبردی سال 92 ، عصر دیروز در دفتر شورایاری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اعضاء شورایاری محله طرشت و شهردار ناحیه 5 برگزار گردید،مشکلات محله طرشت مطرح گردید و مقرر شد به طور مکتوب پیش نویس سند راهبردی سال 92 تنظیم و به شهرداری ناحیه منعکس گردد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت دراین باره افزود:مشکلات محله طرشت در بخش های فنی،عمرانی - امور شهری و فضای سبز - حمل و نقل و ترافیک - فرهنگی و اجتماعی مطرح گردید که پس از تنظیم آن ، موارد به صورت جزئی اعلام می گردد.


دوشنبه 91 اسفند 7::: ساعت 5:45 عصر
نظر دهید
  
  

بوستان تندرستی و بامداد روشن شد

با پیگیری شورایاری محله طرشت و اقدام شهرداری ناحیه 5،بوستان های تندرستی و بامداد روشن شد.
به گفته مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت،با پیگیری های صورت گرفته و جلسات مشترک شهرداری ناحیه و اداره برق دانشگاه،تابلو برق بوستان های تندرستی،بامداد،نشاط،میدان سماء و بوستان ارمغان نصب گردید.


جمعه 91 بهمن 6::: ساعت 11:40 عصر
نظر دهید
  
  

احداث دوربرگردان در بلوار شهید صالحی،تقاطع سه راه شهید جواد اکبری

جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از احداث دوربرگردان واقع در غرب به شرق بلوار شهید صالحی،تقاطع سه راه شهید جواد اکبری خبر داد.
دبیر شورایاری محله طرشت در این خصوص گفت:این دوربرگردان به منظور رفاه حال اهالی محله طرشت احداث می گردد.


سه شنبه 91 بهمن 3::: ساعت 10:44 عصر
نظر دهید
  
  

محل عبور عابرین پیاده در مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) ساماندهی شد

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این خصوص گفت:در ملاقات مردمی اعضاء شورایاری محله طرشت به همراه شهردار ناحیه با اهالی محله که در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار گردید،با پیشنهاد و پیگیری شورایاری محله و به منظور رفاه حال عابرین،مکان پیاده رو مقابل مسجد با نصب دستک های فلزی ساماندهی گردید.
به گفته جمشیدی،پیش از این توقف اتومبیل در پیاده رو باعث مزاحمت نمازگزاران می گردید.
جمشیدی در ادامه افزود:بررسی های کارشناسی در خصوص یکطرفه نمودن طرشت جنوبی در دستورکار قرار دارد که پس از موافقت مراجع ذی صلاح،طرشت جنوبی به سمت شمال یکطرفه خواهد شد.
دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص مشکلات ارائه شده توسط اهالی در ملاقات مردمی گفت:تمامی درخواست های ساکنین توسط شورایاری بررسی و پیگیری در خصوص انجام امور صورت می گیرد.
جمشیدی در آخر از زحمات سرکار خانم صابری شهردار ناحیه 5 و جناب سرهنگ یعقوبی سرپرست کلانتری 118 ستارخان قدردانی نمود.


سه شنبه 91 بهمن 3::: ساعت 10:28 عصر
نظر دهید
  
  

ملاقات مردمی اعضاء شورایاری محله طرشت با مردم

اعضاء شورایاری محله طرشت به همراه شهردار محترم ناحیه و معاونین به منظور ارائه گزارش عملکرد با اهالی محله طرشت ملاقات می کنند.
جمشیدی در این خصوص گفت:روز جمعه مورخ 29 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء میهمان اهالی محترم محله طرشت در مسجد امام حسن عسگری (ع) خواهیم بود و گزارش عملکرد 9 ماهه خود را ارائه خواهیم کرد.


چهارشنبه 91 دی 27::: ساعت 9:39 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه داخلی شورایاری محله طرشت فردا برگزار می شود

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره گفت: جلسه داخلی شورایاری محله طرشت فردا به منظور بررسی عملکرد اقدامات شهرداری در نه ماهه اول سال 91 برگزار خواهد شد.
جمشیدی افزود : در این جلسه نحوه برگزاری همایش اصناف محله و همچنین جلسه داخلی مسوولین محلی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت .


یکشنبه 91 دی 17::: ساعت 8:22 عصر
نظر دهید()
  
  

جلسه شورایاری با شهرداری ناحیه ظهر دیروز برگزار شد

در این جلسه که با حضور دبیر شورایاری محله طرشت و شهردار ناحیه به همراه مدیران ناحیه تشکیل گردید ،مشکلات ارائه شده محله توسط شورایاری ارائه و گزارش اقدامات صورت گرفته شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره افزود : بیش از 30 مورد از مشکلات محله به شهرداری اعلام گردیده که به  70 درصد موارد رسیدگی گردیده است.
جمشیدی در ادامه گفت: رسیدگی به وضعیت کوی نورافکن،بن بست گلچین،کوی باغک،بن بست دوم در خیابان شهید درویشوند در اولویت قرار دارد.
شایان ذکر می باشد عصر دیروز جلسه مشترکی هم با ادارات منطقه برگزار گردید که رسیدگی به توقف اتوبوس های برون شهری در بلوار شهید عزیزی مورد تأکید شورایاری قرار گرفت که مقرر شد پلیس راهور رسیدگی نماید.


چهارشنبه 91 دی 6::: ساعت 8:57 صبح
نظر دهید
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج