سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]

دبیر شورایاری محله طرشت گفت: ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت با حضور جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2 و مسئولان محله طرشت برگزار شد .

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت اظهار داشت:  برگزاری مراسم افطاری ایتام و نیازمندان با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، هیئت مذهبی صاحب الزمان(عج) محله طرشت، و جمعی از خیرین ، روز پنجشنبه در حسینیه فاطمیون غرب تهران برگزار شد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور 110 نفر از ایتام و نیازمندان محله طرشت، جمعی از دبیران شورایاری منطقه 2، جمعی از مدیران محله های منطقه 2، مسوولین خانه های 14 گانه مدیریت محله طرشت و جمعی از اهالی محله طرشت برگزار گردید.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران شهرداری منطقه 2 به خصوص ناحیه 5 بیان داشت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت، همه ساله در ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری برای نیازمندان و ایتام محله برگزار می گردد ، که امسال بر خلاف سالهای گذشته، از دبیران شورایاری و مدیران محله های منطقه 2 هم دعوت بعمل آمد.

جمشیدی در پایان افزود؛ تا کنون حدود 40 خانواده از نیازمندان و افراد بی بضاعت محله را شناسایی نمودیم و در تلاش هستیم تا کلیه خانواده های بی بضاغت محله طرشت را شناسائی نمایم تا با مشارکت شورایاری و خیرین محله بتوانیم در ایام و مناسبت های مختلف به نوعی یاری رسان این عزیزان باشیم.


شنبه 93 تیر 14::: ساعت 1:29 صبح
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج