سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]

دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل کمیته خیرین در محله طرشت خبر داد و گفت: به زودی این کمیته با حضور مسوولین و خیرین محله تشکیل خواهد شد.


مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره افزود: محله طرشت از محله های صاحب نام و قدمت دار تهران می باشد که در ضلع جنوب غربی منطقه 2 واقع گردیده است و با توجه به بافت سنتی و مذهبی این محله و وجود افراد و خانواده های بی بضاعت و همچنین فعالیت برخی از خیرین در محله، باعث گردید که تشکیل کمیته خیرین محله طرشت در دستور کار این شورا قرار گیرد.

جمشیدی گفت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت که از سال 87 آغاز گردید، حدود 40 خانواده نیازمند شناسائی گردیده که همه ساله توسط شورایاری و شهرداری، به این افراد کمک های نقدی و غیر نقدی اعطا شده است.

وی در خصوص اعضاء این کمیته اظهار داشت؛ اعضاء ثابت کمیته خیرین محله طرشت متشکل از: دبیر شورایاری محله، شهردار ناحیه، مدیر محله، یک نفر نماینده از مدارس دولتی محله، یک نفر نماینده از بسیج، یک نفر نماینده از کمیته امداد منطقه 2 و یک نفر نماینده از خیرین محله خواهد بود و اعضاء متغیر آن را، اعضاء شورایاری محله، خیرین محله، مسوولین هیأت های مذهبی محله تشکیل خواهند داد.

دبیر شورایاری محله طرشت در پایان افزود؛ انشاء اله پس از پایان ماه مبارک رمضان، این کمیته تشکیل و هریک از جلسات آن با محوریت یکی از مساجد محله برگزار خواهد شد. 


پنج شنبه 93 تیر 19::: ساعت 4:4 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج