سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]
دبیر شورایاری محله طرشت از برگزاری اولین جلسه کمیته خیرین محله طرشت با حضور رییس کمیته امداد منطقه 2 خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این خصوص گفت؛ با توجه به مصوبه شورایاری محله طرشت در خصوص تشکیل کانون نیازمندان محله و همچنین کمیته خیرین محله ، اولین جلسه کمیته خیرین محله طرشت با حضور مسوولین دستگاههای اجرایی و خدمات رسان محله برگزار گردید.

جمشیدی در خصوص اعضاء ثابت این کمیته افزود؛ با تصویب اعضاء حاضر در جلسه، دبیر شورایاری، مدیر محله، نماینده شهرداری ناحیه 5، نماینده کمیته امداد منطقه2، نماینده بسیج ، نماینده یکی از مساجد محله، نماینده یکی از مدارس دولتی محله، یک نماینده از خیرین محله، یک نماینده از هیئت های مذهبی محله  به عنوان اعضاء ثابت این کمیته  انتخاب گردیدند.

دبیر شورایاری  محله طرشت هدف از تشکیل این کمیته را شناسایی نیازمندان و خیرین محله عنوان کرد و افزود؛ با توجه به فعالیت شبکه نیکوکاری که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) سازماندهی می گردد، مقرر شد فعالیت کمیته خیرین در قالب سازمانی شبکه نیکوکاری کمیته امداد منطقه 2 صورت  پذیرد.

بنا بر این گزارش، شهردار ناحیه 5 منطقه 2، رییس کمیته امداد منطقه 2، اعضاء شورایاری و هیأت امناء محله طرشت، مدیر محله طرشت، رییس اداره اجتماعی ناحیه 5، فرمانده بسیج حوزه مقاومت 118 عدالت، مدیر درمانگاه آل یاسین محله طرشت در این جلسه حضور داشته که ضمن بیان گزارشی از عملکرد مجموعه خود،  نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح و مقرر گردید هر 15 روز یکبار جلسه کمیته خیرین محله طرشت برگزار گردد.  

جمشیدی در پایان افزود؛ امید است تشکیل کمیته خیرین در سطح محله های شهر تهران توسط شورایاری هر محله صورت پذیرد و مسوولین امر هم با پشتیبانی خود از فعالیت خیرین،  به نوعی یاری رسان نیازمندان شهر تهران در مقیاس محلی باشند.


سه شنبه 93 شهریور 4::: ساعت 9:54 عصر
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج