سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل "کمیته اصناف"در محله طرشت خبر داد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت؛ با توجه به مصوبه شورایاری محله طرشت در خصوص تشکیل "کمیته اصناف"، مقرر گردید در جلسات شورایاری از صاحبان واحدهای صنفی محله دعوت بعمل آید .

جمشیدی در این خصوص افزود؛ اصناف نیز در کنار سازمانهای خدمات رسان، جزء ارکانهای غیر دولتی محله محسوب میشوند و به نوعی می توانند یاری رسان شورایاری و انتقال دهنده مشکلات محله به مسوولین ذی ربط باشند .

دبیر شورایاری  محله طرشت  در خصوص نشست مشترک با اصناف گفت؛ اولین جلسه "کمیته اصناف" محله طرشت با دعوت از صاحبان 15 واحد صنفی در روز دوشنبه 10 شهریور ماه در دفتر شورایاری برگزار گردید و بر اساس مصوبه شورایاری مقرر گردید در هر جلسه شورایاری از سایر فعالان صنفی دعوت بعمل آید.

بنا بر این گزارش، نماینده کلانتری 118 ستارخان، معاون شهرداری ناحیه 5 منطقه 2، اعضاء شورایاری و هیأت امناء محله طرشت، مدیر محله طرشت و رییس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 5 در این جلسه حضور داشته و به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداختند.

جمشیدی در پایان افزود؛ امید است تشکیل "کمیته اصناف" در سطح محله های شهر تهران توسط شورایاری هر محله صورت پذیرد، تا بتوان با استفاده از پتانسیل همه ارکانهای خدمات رسان دولتی و غیر دولتی در سطح محله، یاری رسان ساکنین و شهروندان عزیز باشیم.

بنا بر این گزارش، در محله طرشت بیش از 260 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت می نمایند.


سه شنبه 93 شهریور 11::: ساعت 6:23 عصر
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج