سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای عایشه ! فروتن باش که خداوند متعال، فروتنان را دوست می دارد و گردن کشان را دشمن می دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
شورایاری محله طرشت از نشست مشترک شورایاری و مدیران مدارس دولتی و غیر انتفاعی محله طرشت خبر داد.


مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و معلمین عزیز در این خصوص گفت؛ همه ساله و با آغاز سال جدید تحصیلی، از مدیران مدارس دولتی و غیر انتفاعی که در سطح محله طرشت فعالیت می نمایند دعوت بعمل می آید تا در خصوص مسایل مشترک و رفع موانع پیش رو بحث و تبادل نظر گردد.

جمشیدی در این باره گفت؛ سه مدرسه دولتی و هفت مدرسه غیرانتفاعی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح محله طرشت فعالیت می نمایند که این تعداد در سطح محلی قابل توجه می باشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص تعامل با مدارس افزود، در دوره سوم فعالیت شورایاری در تهران، محله طرشت در جلسات  داخلی شورایاری از مسوولین دستگاههای دولتی و خصوصی خدمات رسان دعوت نموده تا در کنار یکدیگر به بررسی مشکلات و معضلات محله طرشت پرداخته  تا بتوان با همفکری و مشورت در رفع موانع و خدمت به مردم بهتر عمل نمود و دعوت از مدیران مدارس هم، همه ساله در ابتدای سال تحصیلی صورت میگیرد تا تعامل بیشتر بین آنان صورت پذیرد.

بنابر این گزارش؛ در این جلسه  که  با دعوت شورایاری محله طرشت برگزار گردید، اعضاء شورایاری  و هیأت امناء محله طرشت، مدیر محله طرشت، معاون شهردار و مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5، معاون اجتماعی کلانتری 118 ستارخان  و مسوول شعبه بانک صادرات طرشت  حضور داشتند.

در پایان جلسه، آقای بهمن شریفی فقیه به عنوان بازرس جدید مدیریت محله طرشت معارفه گردید و از زحمات آقای حسین توسلی قدردانی شد.


چهارشنبه 93 مهر 2::: ساعت 1:37 صبح
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج