سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]

راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت پیشنهاد شد

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت به مسوول امور ایثارگران شهرداری منطقه 2 خبر داد و افزود؛ با توجه به اینکه قرار است در هر منطقه از شهرداری تهران خانه شهید منطقه راه اندازی شود و آن مکان تبدیل به موزه شهدای منطقه گردد، به همین منظور با بررسی های بعمل آمده در خصوص مکان یابی مناسب در سطح منطقه، شورایاری محله طرشت پیشنهاد احداث خانه شهید منطقه 2 در ضلع شمال شرق میدان سماء را به شهرداری منطقه 2 ارائه نمود.

جمشیدی در خصوص فعالیت خانه شهید منطقه 2 گفت؛ خانه شهید منطقه به نوعی موزه شهیدان هر منطقه به شمار میرود و در آن آثار و دست نوشته های شهدای گرانقدر منطقه جمع آوری و در معرض نمایش عموم قرار میگیرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص این پیشنهاد گفت؛ پیش از این هم پیشنهاد تملک ملک به شهرداری ارائه گردیده بود که با خانواده محترم شهید منظور پیگیری از اداره املاک منطقه صورت گرفت و شهردار محترم منطقه هم قول مساعدت دادند ولی متأسفانه این ملک در لیست مورد نظر اداره ایثارگران منطقه وجود نداشت و در حال حاضر با جناب آقای باقری مسوول محترم ایثارگران منطقه 2 این موضوع در میان گذاشته شد که مقرر گردید پیگیری در این خصوص صورت و در صورت موافقت شهرداری و خانواده محترم شهید منظور، این ملک تملک و به خانه شهید منطقه 2 تبدیل گردد.

جمشیدی در خصوص ساختمان سرای محله طرشت و شهرداری ناحیه 5 افزود؛ محله طرشت اولین محله در سطح منطقه 2 می باشد که با پیشنهاد و پیگیری شورایاری، ساختمان مجهزی به منظور بهره برداری سرای محله خریداری گردید. در ضمن با توجه به اینکه ساختمان شهرداری ناحیه 5 سالها خارج از محدوده ناحیه واقع شده بود و شهردار محترم منطقه در آن زمان تصمیم بر تملک ملک ساختمان شهرداری در خیابان حبیب الهی را داشتند، شورایاری محله طرشت با پیگیری مستمر و ارائه پیشنهاد کارشناسی، درخواست خرید ساختمان شهرداری ناحیه 5 را در محله طرشت ارائه نمودند که با این موضوع موافقت گردید.


یکشنبه 93 آذر 30::: ساعت 12:51 صبح
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج