سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید [امام علی علیه السلام]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :52
کل بازدید :305168
تعداد کل مطالب : 307
دوشنبه 103 اردیبهشت 31
ساعت 1:38 صبح
IS

جمعی از اعضاء هیئت امناء محله طرشت استعفاء خود را به ستاد مرکزی مدیریت محله تقدیم نمودند

در بخشی از متن این استعفاء آمده است :
با توجه به عدم آشنائی مسئولین شهرداری ناحیه پنج با آئین نامه مدیریت محله و همچنین عدم توجه به مشکلات سرای محله،اینجانبان با توجه به اینکه نمی توانیم پاسخ گوی نیاز اهالی محله باشیم ،از عضویت در هیئت امناء محله طرشت انصراف داده و استعفاء خود را اعلام می داریم.
در جلسات 13 نفره هیئت امناء محله طرشت که در دفتر شورایاری تشکیل می گردید،سه عضو حضور نداشته و در جلسات شرکت نمی نمایند.
به گفته جمشیدی : 1 عضو شورایاری،نماینده دستگاه اجرائی محله و یک نماینده کارگروههای تخصصی/مردمی در جلسات هیئت امناء شرکت نکرده اند.


جمعه 91 مهر 28::: ساعت 2:25 عصر
نظر دهید
  
  

سومین مدیر محله طرشت انتخاب شد

پس از برگزاری جلسه فوق العاده هیأت امناء و معرفی کاندیدای مدیر محله، روز چهارشنبه ،هجدهم مردادماه ،جلسه انتخاب مدیر محله در دفتر شهردار ناحیه برگزار گردید. در این جلسه که از ساعت 14 الی 16به طول انجامید،سرکار خانم نادری و آقای شاملو پس از معرفی  و ارائه برنامه های خود،به سئوال های اعضاء پاسخ که در نتیجه انتخابات انجام و آقای شاملو با رأی اعضاء به عنوان سومین مدیر محله طرشت انتخاب گردید.


چهارشنبه 91 مرداد 18::: ساعت 8:26 عصر
نظر دهید
  
  

هیئت امناء محله طرشت تشکیل جلسه داد

جلسه فوق العاده هیئت امناء محله طرشت به منظور بررسی و آشنائی با دو کاندیدای معرفی شده از سوی ناحیه جهت تصدی مدیریت محله در روز شنبه ، مورخ 91/05/14 ، از ساعت 16 الی 19 برگزار گردید
در این جلسه آقای شاملو و سرکار خانم نادری به معرفی خود پرداخته و اعضاء هیئت امناء را از برنامه های خود مطلع نمودند.در ادامه جلسه هریک از اعضاء سئوالات مرتبط با حوزه مدیریت محله را مطرح و هر یک از کاندیدا به مدت یک ساعت گزارش و پاسخ خود را بیان نمودند.
در پایان مهدی جمشیدی رئیس هیئت امناء محله طرشت طبق آئین نامه و با رعایت بی طرفی،سئوالاتی را مطرح، و هر یک از کاندیدا پاسخ خود را ارائه نمودند،در ضمن مقرر گردید در صورتی که هیئت امناء از معرفی نامبردگان و برنامه هایشان قانع گردیدند،جلسه انتخاب مدیر محله برگزار گردد.


دوشنبه 91 مرداد 16::: ساعت 11:40 صبح
نظر دهید
  
  

جلسه هیئت امناء محله طرشت به منظور استیضاح مدیر محله برگزار گردید

در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد و استیضاح مدیر محله برگزار گردید،ابتدا رئیس هیئت امناء گزارشی از عملکرد مدیر محله ارائه نمود و در ادامه دلایل استیضاح ایشان در 14 بند مطرح گردید که سرکار خانم علیزاده در مدت 30 دقیقه دفاعیات خود را مطرح نمود و پس از استماع سئوالات اعضاء و پاسخ مدیر محله،سرکار خانم دانشی مسوول اداره اجتماعی ، فرهنگی شهرداری ناحیه 5 در خصوص عملکرد ضعیف مدیر محله گزارشی را ارائه نمودند.در پایان جلسه رأی گیری در خصوص عزل مدیر محله به صورت مخفی انجام گردید که در نتیجه سرکار خانم غزال علیزاده از سمت خود عزل گردید.
رئیس هیئت امناء طبق آیین نامه مکلف گردید ، نامه عزل ایشان را به ستاد راهبری منطقه ارسال و شهرداری ناحیه ظرف مدت 15 روز ، گزینه های مدیر محله را به هیئت امناء معرفی نماید


دوشنبه 91 تیر 19::: ساعت 1:27 عصر
نظر دهید
  
  

بازدید از ساختمان سرای محله  توسط مهدی جمشیدی رئیس هیئت امناء به همراه سرکار خانم علیزاده مدیر محله و خانم دانشی مدیر اجتماعی شهرداری ناحیه پنج صورت گرفت
در این بازدید مقرر گردید موارد درخواستی و تقسیم بندی واحدها توسط مدیر محله مشخص و به صورت کتبی به شهرداری اعلام گردد.
جمشیدی در مورد تحویل ساختمان به نماینده شهرداری اعلام نمود؛ ساختمان با تمامی امکانات پس از تقسیم بندی اتاق ها طبق درخواست کتبی مدیر محله ،تحویل هیئت امناء و مدیر محله میگردد و در صورتی که فضاها برای استفاده خانه های سرای محله مناسب نباشد،مدیریت محله طرشت مسئولیت اداره و بهره برداری از ساختمان را به عهده نخواهد گرفت.


دوشنبه 91 اردیبهشت 11::: ساعت 4:37 عصر
نظر دهید
  
  

در چند سال گذشته شهرداری تهران به منظور جلب مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره کلان شهر تهران، طرح های مختلفی از جمله محله گرایی ،ناحیه محوری و... را به اجرا گذاشت .طرح هایی که توانسته است به نوعی توجه شهروندان تهرانی را به خود جلب کند ومیل به مشارکت با مدیریت شهری را در بین آنها افزایش دهد . طرح مدیریت محله از دیگر طرح هایی است که درسال گذشته در محله طرشت به اجرا درآمد.
یکی از وظایف مهم شهرداری تهران به عنوان متولی اداره شهر ،گسترش مشارکت وحضور شهروندان در عرصه های مختلف ،کاهش تصدی گری ها وبرون سپاری فعالیت هااز طریق ساماندهی ،واگذاری وبهره برداری از اماکن فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی وهنری شهرداری تهران
  است . توجه به این مهم باعث می شود افراد  واجد شرایط در شهر ومحله بتوانند از ظرفیتها ی مشارکتی نهادهای مدنی از یک سو وقابلیتهای مدیریتی بخش خصوصی از سوی دیگر به نفع توسعه وپیشرفت شهر استفاده کنند.اجرای طرح مدیریت محله این امکان را فراهم کرده است تا با استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های محلی ،زمینه مشارکت شهروندان در اداره شهر ومحله پیش از بیش فراهم شود ،به ویژه آنکه مکان هایی که قرار است مدیریت محله آن  را اداره کند .توسط  مدیران شهری وبرای استفاده عامه مردم ایجاد شده است.
بدون تردید اداره کلان شهری مثل تهران ،بدون مشارکت وهمراهی شهروندان آن امکان پذیر نیست .شهر به عنوان یک موجود زنده نیازهایی دارد که باید به آن توجه کرد .رفع این نیاز ها که با انباشتگی هم روبه روشده، نیاز به مشارکت شهروندان آن دارد .طرح مدیریت محله این امکان را برای شهروندان فراهم می کند تا با استفاده از خلاقیت ها ،ابتکار عمل ها وپتانسیل های محلی از جمله نخبگان به کمک مدیران شهری بشتابند .تجربه نشان داده هر کجا مردم به عنوان ولی نعمتان حضور داشته اند؛بدور از هر گونه تصدی گری
 کار به شایستگی انجام گرفته است . شرط لازم وکافی برای اجرای چنین طرحی اعتماد به مردم است. به نظر می رسد وقت آن رسیده است که کار را به مردم بسپاریم.
در پایان باید اشاره نمایم ؛
شورایاران نمایندگان مردم محله وحلقه اتصال آنها با مسئولان هستند . آن ها با درک موقعیت محله، مطالبه گر درخواست های شهروندان اند .حضور 7 عضو اصلی شورایاری در هیئت امنا محله طرشت، نشان دهنده این موضوع است که شورایاران نقش مهمی در اجرای این طرح دارند.


دوشنبه 91 اردیبهشت 4::: ساعت 8:6 عصر
نظر دهید
  
  

بزودی سرای محله طرشت افتتاح می گردد
ساختمان سرای محله طرشت که در ابتدای سال نود با پیشنهاد شورایاری محله و دستور قائم مقام شهردار تهران خریداری گردید،
با پیگیری های انجام شده و مساعدت شهردار محترم منطقه دو،در اردیبهشت ماه افتتاح می گردد.
این ساختمان در پنج طبقه، واقع در خیابان شهید صالحی ، تقاطع شهید ولدخانی جنوبی می باشد.
با توجه به مصوبه هیئت امناء محله طرشت،طبقات اول،دوم،سوم و بخشی از چهارم در اختیار مدیریت محله قرار می گیرد و بخشی از طبقه چهارم به اداره زیست شهری
واگذار می گردد.طبقه پنجم ساختمان به شورایاری تحویل می گردد.
مهدی جمشیدی رئیس هیئت امناء محله طرشت در این باره افزود : سرای محله طرشت شامل ؛ خانه سلامت،خانه اسباب بازی،دفتر مدیر محله،سالن آنفی تأتر،کتابخانه،کلاسهای آموزشی،مشاوره ای و ............. می باشد.
بهره برداری از این ساختمان با توجه به نیازهای محله و درخواست های مردمی با تصویب هیئت امناء و اجرای مدیر محله صورت می گیرد و بازرس مدیریت محله ناظر کمی و کیفی دستورالعمل ها می باشد.


یکشنبه 91 اردیبهشت 3::: ساعت 11:45 صبح
نظر دهید
  
  

اولین جلسه هیئت امناء محله طرشت در سال نود و یک برگزار شد

مصوبات:
*برنامه ریزی مدیر محله بصورت ماهانه تدوین گردد
*جلسه هیئت امناء در شش ماهه اول سال در روزهای دوشنبه و هر پانزده روز یکبار تشکیل گردد
*مدیر محله در جلسه پایان هر ماه برنامه های یکماهه خود را برای تصویب به هیئت امناء اعلام نماید
*بازرس در جلسه پایان هر ماه گزارش عملکرد مدیر محله در ماه قبل را گزارش نماید

*برنامه های ابلاغی از سوی شهرداری پس از تصویب هیئت امناء اجراء گردد


سه شنبه 91 فروردین 29::: ساعت 10:16 عصر
نظر دهید
  
  

مدیر محله طرشت انتخاب شد

پس از برگزاری جلسه دیروز هیأت امناء و معرفی کاندیدای مدیر محله، روز پنجشنبه ششم بهمن جلسه انتخاب مدیر محله در دفتر شورایاری برگزار گردید. در این جلسه که از ساعت 15 الی 18 به طول انجامید،سرکار خانم غزال علیزاده و خانم سمیه ابراهیمی پس از معرفی  و ارائه برنامه های خود،به سئوال های اعضاء پاسخ که در نتیجه انتخابات انجام و سرکار خانم غزال علیزاده با رأی اعضاء به عنوان دومین مدیر محله طرشت انتخاب گردیدند.


پنج شنبه 90 بهمن 6::: ساعت 6:40 عصر
نظر دهید()
  
  

هیأت امناء محله طرشت تشکیل جلسه داد

پس از استعفای سرکار خانم شایگان از سمت مدیریت محله طرشت ، مراحل شناسائی افراد دارای صلاحیت توسط شهرداری ناحیه 5 صورت پذیرفت. 2 نفر افراد واجد شرایط به رئیس هیأت امناء معرفی و جلسه هیأت امناء در روز چهارشنبه پنجم بهمن در شهرداری ناحیه پنج تشکیل گردید.در این جلسه که از ساعت 15 الی17 به طول انجامید هریک از کاندیدهای معرفی شده برنامه های خود را جهت استحضار اعضاء ارائه نموده و مقرر گردید جلسه انتخاب مدیر محله در 24 ساعت آینده تشکیل گردد.در این جلسه که با حضور 9 نفر از اعضاء هیأت امناء تشکیل گردید ، مهندس فتاحیان شهردار ناحیه ،سرکار خانم دانشی مسئول امور فرهنگی ،اجتماعی ناحیه،آقای ملازم معاون محترم فرهنگی منطقه2 حضور داشتند.در ابتدای جلسه مهدی جمشیدی دبیر شورا و مهندس فتاحیان شهردار ناحیه و آقای ملازم معاون محترم فرهنگی منطقه توضیحاتی در خصوص مدیریت محله و همچنین آئین نامه اجرائی آن بیان نمودند.
افراد معرفی شده از طرف ناحیه:سرکار خانم ابراهیمی و خانم علیزاده 


چهارشنبه 90 بهمن 5::: ساعت 8:56 عصر
نظر دهید
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج