سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :39
کل بازدید :304171
تعداد کل مطالب : 307
جمعه 103 اردیبهشت 7
ساعت 10:5 صبح
IS

شورایاری

سازوکاری برای مشارکت شهروندان

با مدیریت شهری


تألیف:

رضا شادمان فر

مهدی وکیل پور


این کتاب در شش فصل و یکصدو پنجاه و شش صفحه به همت ستاد هماهنگی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران
و انتشارات آستان قدس رضوی - به شهر در زمستان سال نود منتشر گردیده است


شنبه 90 اسفند 27::: ساعت 6:36 عصر
نظر دهید
  
  

بازسازی میدان سماء توسط اداره فنی عمرانی شهرداری ناحیه

پس از ساماندهی و تجهیز روشنائی میدان سماء و با توجه به اینکه این میدان تنها میدان واقع در محله طرشت می باشد، به منظور زیباسازی بهتر ،بازسازی سنگ و حوالی آن مورد تاکید شورا و شهرداری قرار گرقت که این امر در حال انجام می باشد.


جمعه 90 بهمن 21::: ساعت 1:41 عصر
نظر دهید
  
  

بازدید جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت به همراه مهندس فتاحیان شهردار ناحیه5 و مهندس حیدری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه2 از محله طرشت

این بازدید در ساعت 11الی12ظهر روز شنبه مورخ17/10/90 انجام گردید و مقرر شد فضای سبز واقع در خیابان شهید سلطان محمدی نبش شهید عزیزی تبدیل به بوستان تندرستی گردیده و ست های ورزشی در آن نصب گردد.در ضمن دبیر شورایاری پیشنهاد احداث محل مناسب در بوستان جهت پیاده روی را ارئه نمود که مقرر شد از معاونت فنی و عمرانی پیگیری لازم در این خصوص صورت پذیرد. در ضمن نصب نیمکت در ضلع جنوب بوستان شهید عزیزی و همچنین نصب تابلو پارک توسط دبیر شورایاری پیشنهاد که به دستور معاونت امور شهری در دستور کار قرار گرفت.


شنبه 90 دی 17::: ساعت 10:42 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه دبیران شورایاری های ناحیه 4 و 5 با مدیران شهرداری منطقه 2 برگزار شد

جلسه ای در تاریخ  13/10/90 روز سه شنبه با حضور دبیران شورایاری های ناحیه 4 و 5 ،شهرداران نواحی و معاونین منطقه 2 در دفتر شهردار ناحیه4 برگزار گردید. دراین جلسه که به ریاست مهندس صفوی قائم مقام محترم شهرداری منطقه تشکیل گردید ، دبیران شورایاری موارد سند راهبردی سال 90 را بررسی نمودند. مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این جلسه ضمن تشکر از زحمات شهرداری به ویژه شهردار ناحیه 5 جناب آقای فتاحیان،موارد سند را اعلام و مقرر گردید مشکلات زیر بررسی و معاونین منطقه اقدامات لازم را در خصوص بررسی آنان مبذول نمایند.

1.معاونت فرهنگی،اجتماعی: نصب بنر در سطح منطقه در خصوص نقش و جایگاه شورایاری و عملکرد آنان در سطح محله

2.معاونت فنی،عمرانی: تشکیل جلسه با شهرداری منطقه5 در خصوص خدمات رسانی به پیاده رو و زیباسازی محمد علی جناح

3.معاونت حمل و نقل و ترافیک: احداث ایستگاه و برگشت خط اتوبوس شهرک اکباتان به مترو شریف از محله طرشت

4.معاونت امور شهری و فضای سبز: انتقال میدان میوه و تره بار واقع در میدان سماء به دلیل ایجاد بار ترافیکی

 


چهارشنبه 90 دی 14::: ساعت 2:18 عصر
نظر دهید
  
  

با پیگیری اعضاء شورایاری محله و مساعدت و توجه شهردار محترم منطقه جناب مهندس فاضل و بازدید میدانی از مجموعه در فروردین ماه سال جاری به همراه معاونین شهرداری و قائم مقام محترم شهرداری تهران جناب آقای دکتر شریفی، به زودی ساختمان مجموعه ورزشی شهدای طرشت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.تکمیل و تجهیز ساختمان در سند توسعه سال91 محله مورد تاکید شورایاری می باشد.مجموعه ورزشی شهدای طرشت با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال جاری توسط شهروندان بهره برداری شود.در این مجموعه بزرگ ورزشی که در زمینی به وسعت 1100 متر مربع در 4طبقه و با زیربنایی حدود 3700 متر مربع ساخته می شود، این مجموعه متشکل از سالن‌های ویژه کشتی، بدنسازی و رشته‌های ورزشی توپی نظیر والیبال، بسکتبال و فوتسال می‌باشد.به گفته شهردار منطقه دو تهران، در مجموعه ورزشی شهدای طرشت، افزون بر فضاهای ورزشی، فضای اداری نیز ساخته می شود. مهدی جمشیدی دبیر شورایاری عنوان کرد:با بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای طرشت، سرانه فضاهای ورزشی در منطقه دو تهران به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.


یکشنبه 90 دی 4::: ساعت 9:1 عصر
نظر دهید()
  
  

به زودی چهارمین گاهنامه اطلاع رسانی محله طرشت منتشر می شود

این گاهنامه در چهارصفحه و بصورت تمام رنگی منتشر و شامل اقدامات شورایاری در سه سال فعالیت خود می باشد


یکشنبه 90 دی 4::: ساعت 8:54 عصر
نظر دهید
  
  

با تصویب اعضاء سند توسعه سال91 محله تدوین شد

این سند در حوزه های فنی،عمرانی - امور شهری و فضای سبز - فرهنگی،اجتماعی - حمل و نقل و ترافیک تنطیم که پس از تصویب نهائی اعلام می گردد.

 


یکشنبه 90 دی 4::: ساعت 8:49 عصر
نظر دهید
  
  

فضای سبز واقع در خیابان شهید عزیزی تقاطع شهید سلطان محمدی روشن شد

این فضای سبز که در سال گذشته با پیشنهاد شورایاری مجهز به ده برج نور گردید،در تاریخ27/09/90 با پیگیری شورایاری و همچنین مساعدت و پیگیری مهندس فتاحیان شهردار ناحیه 5 ،روشنائی برج های نور تأمین گردید.مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از زحمات و مساعدت مرکز برق دانشگاه به خصوص سرکار خانم رحمانپور تشکر و قدردانی نمود.


یکشنبه 90 آذر 27::: ساعت 10:9 عصر
نظر دهید()
  
  

شورایاری محله طرشت پیشنهاد داد

با وجود فضای سبز واقع در خیابان شهید عزیزی نبش شهید سلطان محمدی و همچنین نصب برج نور در سال گذشته در فضای موجود و نظر به اینکه ساکنین محله استقبال خوبی جهت استفاده از ست های ورزشی داشته اند، لذا شورایاری محله طرشت پیشنهاد افتتاح و تجهیز فضای سبز و نصب ست های ورزشی برای عموم را نموده است. این بوستان ویژه ورزش بوده و به همین منظور نام آن بوستان تندرستی پیشنهاد گردید.


سه شنبه 90 آذر 8::: ساعت 3:5 عصر
نظر دهید
  
  

ایستگاه مترو استاد معین افتتاح شد

این ایستگاه که در خط4 مترو قرار دارد و در محله طرشت واقع گردیده است ،روز شنبه 14/8/90 با حضور اهالی محله طرشت و منطقه 2 و خانواده معظم شهدا توسط شهردار محترم تهران افتتاح گردید.

در این مراسم که از ساعت 9الی12 در محل ایستگاه برگزار گردید ، مسئولین مترو ،شهردار منطقه2 و معاونین،شهردار ناحیه 5 و معاونین ،دبیر شورایاری محله طرشت به همراه2تن از اعضاء،مدیر محله طرشت و همچنین جمعی از اهالی محترم محله نیز حضور داشتند.

 


یکشنبه 90 آبان 15::: ساعت 3:25 عصر
نظر دهید
  
  
   1   2   3      >

پیغام ورود و خروج