سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای کاری با تو دوستی کند، با برآوردنش از تو روی خواهد گرداند . [امام علی علیه السلام]
دبیر شورایاری محله طرشت از برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در محله طرشت خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری و رییس هیأت امناء محله طرشت از برگزاری جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و افزود؛ با تصویب اعضاء شورایاری محله و موافقت معاونت اجنماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2، جشن بزرگ ولایت با حضور اهالی محله طرشت در محیط باز برگزار خواهد شد.

جمشیدی در این خصوص گفت؛ به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ ولایت در فضای باز به نشانی شمال شرقی میدان آزادی، بلوار شهید حمید صالحی، ضلع شمال شرق میدان سماء، با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، شهرداری ناحیه5، معاونت اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 2 و هیأت مذهبی صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن دعوت از شهروندان تهرانی و اهالی محترم محله طرشت در خصوص برنامه های جانبی این جشن گفت؛ در کنار این مراسم، هریک از خانه های مدیریت محله طرشت که شامل خانه سلامت، کودک، تسنیم، علم و زندگی، فرهنگ و هنر، ایمنی و ورزش می باشند، خدمات و برنامه های خود را به شهروندان ارائه خواهند نمود.

بنا بر این گزارش، این جشن در روز یکشنبه مورخ 93/07/20 از ساعت 19 الی 21 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با پخش مولودی، سرود، تواشیح، مسابقه، سرگرمی و سخنرانی ادامه خواهد یافت.


پنج شنبه 93 مهر 17::: ساعت 2:49 عصر
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج