سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردن و خوارى نبردن ، و به اندک ساختن و به این و آن نپرداختن ، و آن را که نصیب به آسانى به دست نیاید با کوشش با آن برنیاید و روزگار دو روز است روزى از تو و روزى به زیان تو ، در روزى که از توست سرکشى بنه و در روزى که به زیان توست تن به شکیبایى ده . [نهج البلاغه]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :57
کل بازدید :304268
تعداد کل مطالب : 307
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
ساعت 9:3 صبح
IS

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت درگذشت جواد محمدی از پرسنل پرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را به خانواده محترم و همکاران وی تسلیت گفت.


یکشنبه 91 دی 3::: ساعت 6:51 عصر
نظر دهید
  
  

پیشنهاد یک کارشناس اجتماعی در خصوص شیوه نوین و کارآمد معرفی کاندیدای شورای شهر به مردم

مهدی جمشیدی در خصوص انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا گفت :در شهرهای کشور به خصوص کلان شهر ها و به ویژه شهر تهران،استقبال رو به رشدی جهت کاندیدا شدن افراد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا متصور می باشد،به همین منظور معرفی افراد و سابقه فعالیت آنها به مردم کاری بس دشوار است.
ایشان با توجه به برگزاری انتخابات مجلس نهم افزود : در انتخابات مجلس نهم در تهران شاهد حضور بیش از پانصد نفر در عرصه رقابت بودیم و انتخاب سی نفر از بین کاندیده ها کاری بس دشوار بود،چه بسا رقابت های جناحی و گروهی باعث می گردد که افراد مستقل با قابلیت و انگیزه خدمت رسانی به مردم نتوانند در میان گروههای سیاسی خود را به نوعی به مردم معرفی نمایند.
جمشیدی در ادامه گفت : انتخابات شورای شهر 92 تهران که بیشتر تحلیل گران از استقبال بی نظیر مردم جهت کاندیدا شدن از آن حرف می زنند این شائبه را به وجود می آورد که انتخاب محدودی جهت تصدی کرسی شورای شهر از بین انبوهی از ثبت نام کنندگان کار مشکل و غیر معقولی می باشد و همچنین معرفی افراد در قالب ثبت مشخصات آنها در پای صندوق های رأی میسر نخواهد بود،لذا با توجه به تجربه حضور اینجانب در عرصه های اجتماعی و با توجه به نگاه مردم به انتخابات آتی شورای شهر به ویژه در شهر تهران،با بررسی های صورت گرفته و استفاده از نظرات و نگاه مردم،پیشنهاد تجمیع تبلیغات ثبت نام کنندگان را در شهر تهران در دفترچه ای که مشخصات و سوابق کاندیده ها در آن درج گردیده است را اعلام داشته و این دفترچه می تواند همانند دفترچه های ثبت نام کنکور در اختیار مردم قرار گرفته و همه اقشار و علاقه مندان به شرکت در انتخابات با تهیه این دفترچه با علم و اگاهی و بررسی و تحقیق از عملکرد افراد با اندیشه ای همراه با بصیرت در پای صندوق های رأی حاضر شده و نامزدهای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.
دبیر شورایاری محله طرشت افزود :از دیگر ویژگی های این شیوه نوین می توان به بحث و گفتگو در خانواده ها و گروههای مردمی بر سر انتخاب افراد مورد توافق مرجع آن گروه اشاره نمود که امید است مسوولین امر با بررسی این شیوه پیشنهادی ،گامی موثر و کارآمد را در عرصه انتخابات برداشته و باعث سهولت در معرفی و انتخاب افراد گردد
.


جمعه 91 دی 1::: ساعت 7:59 عصر
نظر دهید
  
  

بیش از سیصدو پنجاه استشهادیه محلی توسط شورایاری محله طرشت تأیید گردیده است

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره گفت : از آغاز فعالیت دوره سوم شورایاریها تا کنون،سیصدو شصت استشهادیه محلی توسط شورایاری تأیید گردیده است.
دبیر شورایاری محله طرشت افزود : استشهادیه های محلی بیشتر در خصوص مسکن مهر،سابقه سکونت،مفقودی مدارک هویتی و موارد مرتبط با تأیید  امضاء کنندگان بوده است.
جمشیدی در خصوص نحوه تأیید استشهادیه های محلی گفت:اهالی و ساکنین محله طرشت پس از تکمیل فرم های مرتبط و همچنین امضاء آن توسط شهود،با مراجعه به شورایاری نسبت به تأیید آن اقدام خواهد شد.


جمعه 91 دی 1::: ساعت 5:3 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه مشترک شورایاری با دانشگاه شریف برگزار شد

در این جلسه که با دعوت مسئولین دانشگاه شریف برگزار گردید،سرکار خانم صابری شهردار ناحیه5 به همراه همکاران، عمرانی فر دبیر شورایاری محله تیموری و جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت حضور داشتند.
در این نشست،مقرر گردید مشکلات و موارد دانشگاه شریف توسط شهرداری بررسی و برطرف گردد.
در ضمن با پیشنهاد جمشیدی مقرر شد در خصوص عقب نشینی دیوار خوابگاه دانشجویان واقع در کوی باغ کاج بازدید و بررسی صورت پذیرد و مسیر ویژه دوچرخه سواری در صورت توافق و عملی شدن طراحی و احداث گردد.


جمعه 91 دی 1::: ساعت 3:31 عصر
نظر دهید
  
  

پل های فلزی در محل های مورد نیاز نصب شد

جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این باره افزود:با پیشنهاد شورایاری محله طرشت،پل های فلزی جهت تردد عابرین پیاده در بلوار شهید صالحی و شهید عزیزی نصب گردید.


سه شنبه 91 آذر 28::: ساعت 11:14 عصر
نظر دهید
  
  

ترمیم و آسفالت انتهای کوچه باغک در دستور کار قرار گرفت

جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت: با پیگیری شورایاری ، انتهای کوچه باغک ترمیم و آسفالت می گردد.


سه شنبه 91 آذر 28::: ساعت 11:11 عصر
نظر دهید
  
  

زمین واقع در خیابان شهید حمید صالحی،تقاطع شمال شرق شهید علی حسینمردی مسدود شد

با پیشنهاد شورایاری محله طرشت و به منظور رفاه حال اهالی محدوده،زمین واقع در محل مذکور با گاردریل مسدود گردید.


سه شنبه 91 آذر 28::: ساعت 11:9 عصر
نظر دهید
  
  

تابلو بوستان تندرستی ، ارمغان و طرشت نصب گردید

با پیشنهاد شورایاری محله طرشت،بوستان تندرستی و بوستان ارمغان احداث گردید.
جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت : پس از افتتاح بوستان نشاط و بوستان بامداد،با پیشنهاد شورایاری محله طرشت،بوستان تندرستی و ارمغان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.


سه شنبه 91 آذر 28::: ساعت 11:5 عصر
نظر دهید
  
  

اولین همــایش فــرهنگ محله نشینی با هدف ترویـــج و ارتقـــاء فــرهنگ محله نشینی در محله طرشت برگزار می گردد.

دبیر شورایاری محله طرشت با اعلام این خبر افزود: پیشرفت سریع شهرها به ویژه کلان شهر تهران، باعث گردیده تا زندگی در محله و همچنین ترویج فرهنگ محله نشینی با رویکرد جدیدی روبرو گردد و چگونگی زندگی خانواده های مختلف از قشرها و فرهنگ و آئین های متفاوت در کنار یکدیگر در ایجاد شهری امن و ایده آل  بی تاثیر نخواهد بود.
مهدی جمشیدی گفت: در همین راستا شورایاری محله طرشت جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ محله نشینی و بررسی مشکلات و مسائل محله طرشت ، در نظر دارد اولین همایش فرهنگ محله نشینی را با حضور اهالی محله طرشت برگزار نماید .
جمشیدی افزود: شورایاری محله طرشت در همین راستا ارتباط مستقیمی با مردم و مسئولین در مساجد داشته است و تا پایان سال در نظر داریم چند همایش در محله برگزار نماییم.
ایشان در پایان در خصوص همایش های مذکور گفت:اولین همایش اصناف محلی و اولین همایش فرهنگ محله نشینی بزودی در محله طرشت برگزار می گردد.


دوشنبه 91 آذر 27::: ساعت 6:33 عصر
نظر دهید
  
  

زمین های خاکی محله طرشت مسدود شد

با پیشنهاد و پیگیری شورایاری محله طرشت،زمین واقع در خیابان شهید صالحی و زمین واقع در خیابان لطفعلی خانی با گاردریل مسدود گردید.
دبیر شورایاری محله طرشت در این خصوص گفت:زمین های پیشنهاد شده جهت مسدود نمودن با گاردریل ، خواسته مردم بوده و شورایاری پیگیری نموده است.
جمشیدی در ادامه افزود:در این زمین ها بارها شاهد تخلیه نخاله توسط کامیون ها بودیم که باعث اذیت و آزار اهالی گردیده بود.


یکشنبه 91 آذر 26::: ساعت 12:14 عصر
نظر دهید
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج