سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل بینا و کلید درهای حکمت است . [امام حسن علیه السلام]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :57
کل بازدید :304282
تعداد کل مطالب : 307
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
ساعت 1:58 عصر
IS

در جلسه شورایاری محله طرشت با مسئولین و شهردار ناحیه 5 که دیروز در دفتر شورایاری محله طرشت برگزار گردید،مهدی جمشیدی از عملکرد شهردار ناحیه انتقاد کرد

در این جلسه که از ساعت 15 الی 17 به طول انجامید،دبیر شورایاری مواردی را که شهرداری بدون اطلاع و بهره گیری از نظرات شورایاری انجام داده است را به سرکار خانم صابری شهردار ناحیه اعلام نمود،جمشیدی در ادامه جلسه اعتراض خود را در خصوص از بین بردن نقاشی های دیواری محمد علی جناح بیان کرد،شایان ذکر است این اعتراض به صورت کتبی به شهردار محترم منطقه و بازرسی اعلام گردیده است
.

موارد اعلام شده از طرف دبیر شورایاری به شهردار ناحیه بشرح زیر می باشد

*عدم روشنائی میدان سماء

*عدم نصب تابلو بوستان طرشت

*عدم نصب تابلو و  راه اندازی بوستان تندرستی

*عدم نصب آبخوری در بوستان شهید عزیزی و طرشت

*عدم تکمیل و رسیدگی به کمبود های سرای محله

*عدم آبیاری به موقع درختان محله

*عدم رسیدگی به وضعیت بن بست دوم در خیابان شهید درویشوند

*عدم رسیدگی به وضعیت آسفالت و جوی آب کوی نورافکن


جمعه 91 شهریور 31::: ساعت 12:24 عصر
نظر دهید
  
  

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه به مناسبت آغاز ماه شعبان و همچنین ولادت سه نور در محله طرشت برگزار گردید.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری و رئیس هیئت امناء محله طرشت در این مورد افزود؛این جشن با مشارکت هیئت جوانان اتحاد در روز جمعه ، دوم تیرماه از ساعت 21الی24 در محله طرشت برگزار گردید که بیش از 900 نفر از اهالی محله طرشت در این جشن حضور داشتند.
در این مراسم برنامه های شاد مذهبی اجرا و جوایز نفیسی به کودکان ، شرکت کنندگان به قید قرعه،برندگان مسابقات کتبی و اجرای زنده اهدا گردید.
ایشان در ادامه افزود،به منظور برگزاری با شکوه مراسمات ملی و مذهبی در محله طرشت،امسال مدیریت محله ،طرح مشارکت اجرای مراسمات با نهادهای محلی را در دستور کار خود قرار داده است.
جمشیدی در آخر ضمن تشکر از شهرداری ناحیه پنج منطقه دو و همچنین سرکلانتری دوم فاتب به ویژه جناب سرهنگ محمدی سرکلانتر محترم،از کلیه دستگاههای اجرائی و مردمی محله های تهران درخواست نمود تا در اجرای مراسمات و برنامه های محلی،مدیریت محله را یاری نموده و مشارکت نمایند.


شنبه 91 تیر 3::: ساعت 12:3 عصر
نظر دهید()
  
  

جشن بزرگ اعیاد شعبانیه

زمان: جمعه دوم تیرماه  ساعت 21 الی 24

مکان: خیابان شهید قلانی ، خیایان ولیعصر (عج)

شورایاری و مدیریت محله طرشت       

هیئت جوانان اتحاد(متوسلین به حضرت علی اکبر{ع})

 


دوشنبه 91 خرداد 29::: ساعت 1:41 عصر
نظر دهید
  
  

صبح امروز مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت به همراه شهردار ناحیه پنج و معاونین شهرداری از محله طرشت بازدید نمودند.
در این بازدید که از ساعت 8 الی 10 صبح به طول انجامید،موارد زیر توسط دبیر شورایاری عنوان گردید .در ضمن سرکار خانم صابری شهردار ناحیه ضمن تاکید بر بررسی موارد ،دستور رسیدگی به موارد را صادر نمود.

*رسیدگی به وضعیت جوی واقع در خیابان شهید سلطان محمدی,نبش نورگاه

*احداث پیاده رو و محل عبور عابر پیاده در ورودی بانوان حسینیه طرشت
*آسفالت و جدول کاری کوچه واقع در خیابان شهید درویشوند، روبروی کوچه کی
*رسیدگی به وضعیت جوی آب واقع در خیابان آفرین شمالی،بن بست اول
*نصب روشنائی و شستشوی دیوار بوستان نشاط
*مسدود نمودن پیاده رو مقابل مجموعه ورزشی الزهرا(س)
*زیباسازی جایگاههای ایستگاه اتوبوس در محله
*رسیدگی به وضعیت پیاده رو جناح و پیگیری از منطقه پنج
*تأکید بر اجرای سند راهبری سال نود ویک محله

در ضمن نارضایتی دبیر شورایاری محله از کم کاری و عدم پایبندی شهرداری نسبت به تحویل سرای محله به شهردار ناحیه اعلام که مقرر گردید پیگیری های لازم صورت پذیرد


چهارشنبه 91 خرداد 24::: ساعت 1:14 عصر
نظر دهید
  
  

کتاب گزارش عملکرد و فعالیت های دوره سوم شورایاری محله طرشت منتشر شد
این کتاب در بیست صفحه و بصورت تمام رنگی شامل کلیه فعالیت های شورایاری محله طرشت از دی ماه 87 لغایت اسفند 90 بوده و در سه هزار نسخه منتشر گردیده است.
مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله با اشاره به محتویات این کتاب افزود: تمامی اقدامات شورایاری در بخش های مختلف در این کتاب جمع آوری گردیده است.


پنج شنبه 91 خرداد 11::: ساعت 1:33 عصر
نظر دهید
  
  

بازدید شهردار منطقه دو به همراه معاونین و شهردار ناحیه پنج از محله طرشت

صبح امروز شهردار منطقه دو از محله طرشت بازدید نمود،در این بازدید که دبیر شورایاری محله طرشت حضور داشت،مشکلات محله مطرح گردید.
مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این بازدید،بر تجهیز ساختمان سرای محله طرشت تأکید داشت.
همچنین موارد زیر توسط دبیر شورایاری محله طرشت مطرح گردید که دستور بر اقدام سریع موارد توسط شهردار صادر گردید.
*تکمیل عملیات عمرانی میدان سماء
*رسیدگی به وضعیت باغهای طرشت
*جابجائی میدان میوه و تره بار شهید عزیزی
*رسیدگی به وضعیت پیاده رو جناح


پنج شنبه 91 اردیبهشت 28::: ساعت 8:35 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه داخلی شورایاری محله طرشت برگزار شد
در این جلسه که شهردار ناحیه حضور داشت،برخی مشکلات محله مطرح گردید.مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت بر لزوم رسیدگی به باغات طرشت اشاره نمود و تأکید کرد؛یکی از برنامه های سال 91 شورایاری،رسیدگی به وضعیت باغ های محله می باشد.


دوشنبه 91 اردیبهشت 25::: ساعت 10:46 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه مشترک شورایاری با مرکز بهداشت شهید کاظمیان برگزار شد.
در این جلسه که مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله حضور داشتند ، مسوولین مرکز بهداشت شهید کاظمیان ،مشکلات مربوط به حوزه سلامت را مطرح نمودند.
خانم دکتر میر شریفی مسوول مرکز بهداشت شهید کاظمیان ، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های مرکز،درخواست نمودند تا تعامل بیشتر صورت پذیرد که مورد استقبال شورایاری قرار گرفت .


سه شنبه 91 اردیبهشت 19::: ساعت 9:46 عصر
نظر دهید
  
  

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری، به همراه معاون فرهنگی،اجتماعی شهرداری منطقه دو و شهردار ناحیه پنج از ساختمان سرای محله طرشت بازدید نمودند.
در این بازدید که به درخواست شورایاری صورت پذیرفت ، بر تجهیز کامل ساختمان و تقسیم بندی واحد ها تأکید گردید و مقرر شد ظرف مدت پانزده روز، ناحیه پنج اقدامات مقتضی را انجام نماید.


سه شنبه 91 اردیبهشت 19::: ساعت 9:43 عصر
نظر دهید
  
  

دوره سوم فعالیت شورایاریها از دی ماه 87 در شهر تهران آغاز گردید.
منطقه دو شهرداری تهران دارای 31 محله و 9 ناحیه است که محله طرشت یکی از محله های ناحیه 5 می باشد.در محله طرشت که از قدیمی ترین محله های تهران به شمار می رود،31 نفر در دوره سوم به رقابت پرداختند که 10 نفر از آنان به عنوان اعضاء اصلی و علی البدل شورایاری محله با رأی مردم منتخب گردیدند.با توجه به گذشت 3 سال از فعالیت شورایاری ها در تهران، نگاهی خواهیم داشت به پاسخ مهدی جمشیدی ،دبیر شورایاری محله طرشت به برخی از مشکلات مردم و اهالی محله

*چرا در خصوص جابجائی میدان میوه و تره بار واقع در میدان سماء اقدامی نمی شود؟
در اولین روزهای فعالیت این دوره در شورایاری،مشکلات محله توسط اعضاء شناسائی گردید که یکی از آن موارد ، جابجائی میدان میوه و تره بار شهید عزیزی به دلیل ایجاد بار ترافیکی بود که در سند راهبری سال 88 عنوان گردید و مکاتبات متعددی با شهرداری منطقه 2 انجام گردید و در جلسه مشترک دبیران شورایاری منطقه با مسئولین سازمان میادین هم مطرح گردید که متأسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته و پاسخی به این شورا داده نشده است.

*در محله ما 2 بوستان قرار دارد که فاقد آبخوری می باشند،چه اقدامی در این خصوص انجام داده اید؟
بله،در ابتدای سال 90، بوستانهای شهید عزیزی و طرشت با پیشنهاد شورایاری بازپیرائی گردید که از همان وقت در بازدیدهای میدانی و جلسات با شهرداری این موضوع عنوان گردید که متأسفانه در خصوص نصب آب خوری و تابلو پارک هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

*آیا به اقداماتی که توسط شهرداری در محله صورت می پذیرد نظارت دارید؟
نظارت نامحسوس بله، ولی زمان اقداماتی که در سطح محله صورت می پذیرد به شورایاری اطلاع داده نمی شود که بارها مورد انتقاد اینجانب قرار گرفته و تذکرات داده شده است که با توجه به نبود هماهنگی در شهرداری،هنوز پس از گذشت 3 سال به این مورد توجه نمی گردد.

*چرا در مساجد با مردم ارتباط برقرار نمی کنید؟
باید به شما بگویم که اصلی ترین سیاست این دوره شورایاری ،اطلاع رسانی از برنامه ها و عملکرد شورا می باشد که این مهم با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی در اولین روز فعالیت،چاپ 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی،ارتباط با مردم در مسجد امام حسن عسگری(ع) 4 مورد،مسجد موسی بن جعفر (ع) 3 مورد و مسجد حضرت علی اصغر(ع) 1 مورد و جلسات با امامان جماعت مساجد گواه این موضوع می باشد.

*در خیابان محمد علی جناح،تعمیرگاهها پیاده رو را اشغال نموده و تبدیل به پارکینک نموده اند،چرا واکنشی نشان نمی دهید؟
بله،این موضوع بارها به معاونت ترافیک منطقه و شهرداری ناحیه و حتی به شهردار منطقه اطلاع داده شده است که عنوان می کنند مربوط به شهرداری منطقه 5 می باشد که اینجانب از طریق تلفنی با شهردار ناحیه 6 منطقه 5 و از طریق سامانه 137 و 1888 پیگیری نموده که جای تأسف دارد که هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

*شما از پائیز سال نود عنوان نمودید که سرای محله طرشت به زودی افتتاح می شود،چرا تا کنون افتتاح نگردیده است؟
حق با شماست،ابتدای سال 90 ساختمان سرای محله با پیشنهاد شورایاری توسط شهرداری خریداری شد،که در همان ابتدا اینجانب عنوان نمودم که کل ساختمان باید به سرای محله اختصاص یابد که توجه ای نگردید و 3 طبقه آن برای ناحیه 5 و 2 طبقه برای سرای محله توسط شهرداری در نظر گرفته شد که با مخالفت شورایاری روبرو گردید که اهمیتی به این مخالفت داده نشد و هزینه بالائی برای بازسازی داخلی ساختمان صورت گرفت که پس از انجام عملیات عمرانی ساختمان،عنوان نمودند که کل ساختمان در اختیار سرای محله قرار بگیرد که متأسفانه واحدهای آن مورد استفاده خانه های سرای محله نمی باشد.به همین دلیل است که افتتاح آن تا امروز به تعویق افتاده است.

*مطلع شدیم که اولین شهردار زن در منطقه 2برای ناحیه 5 منصوب گردیده است،آیا این انتصاب برای محله ما موثر خواهد بود؟
این که در مورد این انتصاب نظری بدهم در حیطه وظایف اینجانب و شورا نمی باشد ، اما در طول این 3 سال،5 شهردار در ناحیه 5 جابجا گردیده است که مسئولین در شعار به شورا و مشورت اعتقاد دارند ولی در عمل هیچ توجه ای به این موضوع ندارند،این را به این خاطر گفتم که از همان ابتدا با لطف و عنایت اعضاء، بنده به عنوان دبیر شورا انجام وظیفه می نمایم،ولی از همان ابتدا در خصوص جابجائی شهرداران ناحیه هیچ اطلاعی به شورایاران نداده و حتی با اینجانب و سایر دبیران محله های ناحیه 5 مشورتی صورت نگرفته است که این نوع اقدام با واکنش دبیران به خصوص خود بنده روبرو شد و باید اشاره نمایم که در مراسم تودیع و معارفه هیچ کدام از شهرداران ناحیه از شورایاران دعوت نگردید که اعتراض خود را اعلام نموده که اظهار داشتند هیچ آئین نامه ای وجود ندارد که ما با شورایاران مشورت کنیم و از آنان دعوت کنیم که از این پاسخ دبیران محترم شورایاری و اینجانب قانع شده و قرار است دیگر در این اموردخالت نکنیم.

* شما در جواب تمامی سئوال ها، عنوان متأسفانه را بیان نمودید،مگر وظیفه اصلی شما پیگیری مطالبات مردم نمی باشد؟
در شعار و وظایف شورایاری ها بله،اما در عمل اینطور نیست،ما نمیتوانیم به مسئولین فشار بیاوریم که فلان موضوع چه شد،بیشتر این اقدامات هم که صورت گرفته است بر اساس رابطه های دوستی و براساس تعامل صورت گرفته که انتظار داریم مسئولین شهرداری و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران ،آئین نامه و دستورالعمل های هماهنگی را به شهرداران مناطق ابلاغ نمایند که شاهد توجه و نگاه سلیقه ای به جایگاه شورایاران در سطح تهران نباشیم و با جابجائی یک شهردار ، رفتار و برخورد با دبیران سلیقه ای اعمال نگردد.

*به عنوان سؤال آخر،اگر شما شهردار ناحیه باشید،چگونه با شورایاری ها ارتباط برقرار می کنید؟
من که شهردار ناحیه نیستم و علاقه ای هم به شهردار بودن ندارم،به طور کلی از کار اجرا فاصله می گیرم و بیشتر در جایگاههای مشورتی فعالیت می کنم و علاقه ام بیشتر به کار نظارتی می باشد.

سخن پایانی:
در پایان از اینکه به مشکلات محله خود توجه دارید تشکر و قدردانی می نمایم.


سه شنبه 91 اردیبهشت 12::: ساعت 4:18 عصر
نظر دهید
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج