سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :30
کل بازدید :304758
تعداد کل مطالب : 307
جمعه 103 اردیبهشت 21
ساعت 7:38 صبح
IS

اولین جلسه دبیران شورایاری ناحیه پنج در سال 91 برگزار شد

این جلسه در روز چهارشنبه91/01/16 از ساعت 10 صبح الی 13 در دفتر شورایاری محله تیموری تشکیل گردید
جلسه مذکور با حضور آقایان عمرانی فر،فرقدان و جمشیدی دبیران شورایاری محله های تیموری،همایونشهر و طرشت به منظور بررسی عملکرد شهرداری ناحیه در سال 90 و همچنین جابجائی شهردار ناحیه برگزار گردید که دبیران ضمن اعلام رضایت کلی از عملکرد شهرداری ناحیه به ویژه مهندس فتاحیان شهردار محترم ناحیه 5 ،مخالفت و عدم رضایت خود را از جابجائی شهردار ناحیه اعلام نموده که مقرر گردید ضمن اعلام کتبی به شهردار محترم منطقه دو،در صورت عدم رسیدگی به نحوه جابجائی و همچنین خواسته دبیران توسط شهرداری منطقه،مراتب جهت استحضار شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر قالیباف به صورت کتبی اعلام تا تصمیمات و اقدام مقتضی توسط ایشان صورت پذیرد.
در پایان مصوب گردید جلسات مشترک دبیران شورایاری در سطح ناحیه پنج به منظور بررسی عملکرد شهرداری به صورت فصلی تشکیل و صورت جلسه مذکور به منطقه ارجاع گردد.


یکشنبه 91 فروردین 20::: ساعت 4:24 عصر
نظر دهید
  
  

گزارش سه ساله عملکرد شورایاری محله طرشت منتشر می شود

شورایاری محله طرشت در نظر دارد به منظور اطلاع رسانی از برنامه ها و فعالیت ها ،گزارش عملکرد سه ساله خود را در گاهنامه اطلاع رسانی شماره چهار منتشر و توزیع نماید.
این گزارش شامل فعالیت های شورایاری در امور (داخلی،شهری و فضای سبز،فنی  و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک،فرهنگی و اجتماعی،مدیریت محله و برنامه های سال 91 )می باشد.
مهدی جمشیدی
در این خصوص افزود: رسالت اصلی شورایاری محله طرشت ، اطلاع رسانی شفاف به اهالی محترم محله و ارتباط مستقیم با مردم می باشد که در این گزارش ،بخشی ازعملکرد شورایاری از تاریخ 87/10/01لغایت 90/12/29منعکس گردیده است .
در این گزارش همچنین از اهالی محترم محله در خصوص فعالیت ها نظرسنجی خواهد شد.
در ادامه اعضاء شورایاری محله طرشت رضایتمندی خود را از شهرداری منطقه دو و ناحیه پنج اعلام نموده و از زحمات کلیه پرسنل شهرداری و اهالی محترم محله قدردانی نموده و همچنین از زحمات مهندس فتاحیان شهردار محترم ،زحمتکش و پرتلاش ناحیه پنج و معاونین آن قدردانی نموده و موفقیت روزافزون آنان را از خداوند متعال خواستار می باشند.


دوشنبه 91 فروردین 14::: ساعت 9:57 عصر
نظر دهید
  
  

سال نود و یک توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی

سال ( تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی )

نامگذاری شد


سه شنبه 91 فروردین 1::: ساعت 2:39 عصر
نظر دهید
  
  

اهالی محترم محله طرشت

سال نو بر شما مبارک باد

 


یکشنبه 90 اسفند 28::: ساعت 10:40 صبح
نظر دهید
  
  
<   <<   6   7      

پیغام ورود و خروج