سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روز برای سه کس آمرزش می طلبند :دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :15
کل بازدید :304457
تعداد کل مطالب : 307
جمعه 103 اردیبهشت 14
ساعت 1:47 عصر
IS

انتهای کوی گلچین دسترسی به خیابان شهید فرزانه و طرشت شمالی

قبل

بعد



جمعه 93 دی 5::: ساعت 10:58 صبح
نظر دهید()
  
  

عرشیان

فرهنگ نامه شهدا

سرداران شهید و شهدای محله طرشت

منتشر شد

 

 

شورایاری محله طرشت

تقدیم می کند

نام عنوان: عرشیان

ایده طرح: مهدی جمشیدی

مدیر اجرایی: حمیدرضا آوای

پژوهش: وجیهه رسولی

تحریریه: الهام حدادی

گرافیک و لوگو: کبری کریمی

جلد: سیدسلیمان موسوی

مالی: فاطمه کهندانی

روابط عمومی: بهمن شریفی فقیه

به سفارش: شورایاری محله طرشت

پشتیبانی طرح: هیأت مذهبی صاحب الزمان(عج)

مجری طرح: نواندیش بصیر(ناب)

سال چاپ: پاییز93

سامانه پیام کوتاه: 3000501414

مشخصات ظاهری: 60 صفحه تمام رنگی


دوشنبه 93 دی 1::: ساعت 11:6 عصر
نظر دهید()
  
  

نتایج نظر سنجی از عملکرد شورایاری محله طرشت تا پایان آذر سال 93 بشرح زیر می باشد.

 

عالی                 37.2%

بسیار خوب        21.5%

خوب                  20.8%

متوسط                5.3%

ضعیف                  7.8%

بد                         7.4%


شورایاری محله طرشت ضمن قدردانی از ابراز لطف اهالی محترم محله، اقدامات صورت گرفته در محله طرشت توسط شهرداری و با پیشنهاد شورایاری را وظیفه خود دانسته و از کلیه زحمت کشان دستگاههای خدمات رسان به ویژه شهرداری، اداره برق و نیروی انتظامی و امامان محترم جماعت مساجد محله به دلیل همراهی و پشتیبانی از شورا قدردانی می نماید.


دوشنبه 93 دی 1::: ساعت 2:48 عصر
نظر دهید()
  
  

راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت پیشنهاد شد

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از پیشنهاد راه اندازی خانه شهید منطقه 2 در محله طرشت به مسوول امور ایثارگران شهرداری منطقه 2 خبر داد و افزود؛ با توجه به اینکه قرار است در هر منطقه از شهرداری تهران خانه شهید منطقه راه اندازی شود و آن مکان تبدیل به موزه شهدای منطقه گردد، به همین منظور با بررسی های بعمل آمده در خصوص مکان یابی مناسب در سطح منطقه، شورایاری محله طرشت پیشنهاد احداث خانه شهید منطقه 2 در ضلع شمال شرق میدان سماء را به شهرداری منطقه 2 ارائه نمود.

جمشیدی در خصوص فعالیت خانه شهید منطقه 2 گفت؛ خانه شهید منطقه به نوعی موزه شهیدان هر منطقه به شمار میرود و در آن آثار و دست نوشته های شهدای گرانقدر منطقه جمع آوری و در معرض نمایش عموم قرار میگیرد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص این پیشنهاد گفت؛ پیش از این هم پیشنهاد تملک ملک به شهرداری ارائه گردیده بود که با خانواده محترم شهید منظور پیگیری از اداره املاک منطقه صورت گرفت و شهردار محترم منطقه هم قول مساعدت دادند ولی متأسفانه این ملک در لیست مورد نظر اداره ایثارگران منطقه وجود نداشت و در حال حاضر با جناب آقای باقری مسوول محترم ایثارگران منطقه 2 این موضوع در میان گذاشته شد که مقرر گردید پیگیری در این خصوص صورت و در صورت موافقت شهرداری و خانواده محترم شهید منظور، این ملک تملک و به خانه شهید منطقه 2 تبدیل گردد.

جمشیدی در خصوص ساختمان سرای محله طرشت و شهرداری ناحیه 5 افزود؛ محله طرشت اولین محله در سطح منطقه 2 می باشد که با پیشنهاد و پیگیری شورایاری، ساختمان مجهزی به منظور بهره برداری سرای محله خریداری گردید. در ضمن با توجه به اینکه ساختمان شهرداری ناحیه 5 سالها خارج از محدوده ناحیه واقع شده بود و شهردار محترم منطقه در آن زمان تصمیم بر تملک ملک ساختمان شهرداری در خیابان حبیب الهی را داشتند، شورایاری محله طرشت با پیگیری مستمر و ارائه پیشنهاد کارشناسی، درخواست خرید ساختمان شهرداری ناحیه 5 را در محله طرشت ارائه نمودند که با این موضوع موافقت گردید.


یکشنبه 93 آذر 30::: ساعت 12:51 صبح
نظر دهید()
  
  

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدا) خبر داد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: کتاب عرشیان(فرهنگ نامه شهدا) سرداران شهید و شهدای محله طرشت آماده چاپ میباشد.

جمشیدی در این خصوص گفت، این کتاب برای اولین بار در مقیاس محله در شهر تهران منتشر میشود و به سفارش شورایاری محله طرشت آماده و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر میباشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص محتوای کتاب گفت؛ اسامی 100 شهید گرانقدر محله طرشت بصورت لیستی و تعداد 14 شهید با درج مشخصات و فرازی از دل نوشته شهید و مشخصات 50 شهید هم بصورت کادری منتشر خواهد شد.

جمشیدی در خصوص جمع آوری اطلاعات شهدای محله افزود؛ متأسفانه پس از گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس، بانک کامل و جامعی از اطلاعات شهدا در دسترس نبود و تیم پژوهشی نواندیش بصیر با تحقیقات میدانی و پژوهش محلی توانستند اطلاعات 100 شهید گرانقدر محله را جمع آوری و به روز نمایند.

مدیر عامل گروه نواندیش بصیر در خصوص اجرای این طرح گفت؛ پس از انتشار عرشیان محله طرشت در نظر است با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر محله های شهر تهران این کتاب تهیه و منتشر گردد.

جمشیدی در خصوص توزیع کتاب افزود؛ در نظر است پس از آماده شدن کتاب، مراسم رونمایی در یکی از مساجد محله با حضور خانواده معظم شهدا برگزار گردد.

ایشان در خصوص فعالیت های شورایاری محله طرشت گفت؛ به سفارش شورایاری محله طرشت و همت گروه نواندیش بصیر، پیش از این 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی، 1 جلد کتاب گزارش عملکرد شورایاری و کتاب بام تهران(بانک اطلاعات محله طرشت) منتشر و توزیع گردیده است.

وی در خصوص اطلاع رسانی از عملکرد شورایاری به اهالی محله افزود؛ گروه نواندیش بصیر با در دست داشتن بانک اطلاعات شماره های همراه ساکنین محله در 4 بلوک تقسیم شده، کلیه عملکرد شورایاری را با ارسال پیامک انبوه به اطلاع ساکنین رسانده است.


شنبه 93 آذر 29::: ساعت 9:56 عصر
نظر دهید()
  
  

شورایاری محله طرشت با انتشار بیاینه ای ازعوامل سازنده برنامه تلویزیونی "جمعه تعطیل نیست" به منظور معرفی محله طرشت  قدردانی کرد.


دبیر شورایاری محله طرشت در بیانیه خود بر نقش موثر صدا و سینما تاکید کرد و افزود: تولید برنامه هایی با مضامین اجتماعی، فرهنگی  گام مفیدی از سوی شبکه تهران بوده است که سبب ترویج فرهنگ محله نشینی در جامعه خواهد شد.

جمشیدی در این خصوص گفت؛ برای بار دوم است که محله طرشت از رسانه ملی معرفی میشود که نشان از اهمیت و هویت محله طرشت در شهر تهران می باشد.


جمعه 93 آذر 28::: ساعت 11:30 صبح
نظر دهید()
  
  

570 استشهادیه محلی توسط شورایاری محله طرشت تأیید شد

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت؛ از ابتدای دوره سوم شورایاری محله طرشت تاکنون، بیش از 570 استشهادیه ساکنین محله توسط شورایاری محله طرشت تأیید گردید.

جمشیدی در خصوص عناوین استشهادیه ها افزود؛ بیشتر استشهادیه های اهالی محله طرشت در موضوع مسکن مهر، تأیید محل سکونت، آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نظام وظیفه و سایر موارد بوده است.

 


جمعه 93 آذر 28::: ساعت 1:20 صبح
نظر دهید
  
  

پل های روی نهر در محله طرشت بازسازی میشوند

با پیگیری شورایاری محله طرشت، کلیه پل های روی نهر محله طرشت که ظاهر نامناسبی داشتند ساماندهی و مقاوم سازی میشوند.


جمعه 93 آذر 28::: ساعت 12:47 صبح
نظر دهید
  
  

کوی باغ کاج ساماندهی میشود

دبیر شورایاری محله طرشت از ساماندهی و احداث فضای سبز در تقاطع کوی باغ کاج با اتوبان شیخ فضل الله نوری خبرداد.

جمشیدی در این خصوص گفت، 4 معبر اصلی در محله طرشت شناسایی گردیده که در آینده نزدیک جهت احداث فضای سبز در آن محل ها اقدام خواهد شد.

جمشیدی در خصوص فضای سبز محله طرشت افزود؛ اقدامات قابل توجهی در بحث امور شهری و فضای سبز توسط شهرداری ناحیه 5 در محله طرشت صورت گرفته است و احداث فضاهای سبز و تفریحی از موارد مورد توجه شورایاری و شهرداری ناحیه 5 می باشد.

 


جمعه 93 آذر 28::: ساعت 12:41 صبح
نظر دهید
  
  

سطل زباله واقع در طرشت شمالی جنب بانک صادرات جابجا میشود

به دلیل نامناسب بودن محل استقرار سطل زباله در مجاورت بانک صادرات محله طرشت، شورایاری محله پیشنهاد قرار دادن آن در محل دیگری را به شهرداری ناحیه 5 ارائه نمود.


جمعه 93 آذر 28::: ساعت 12:34 صبح
نظر دهید
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج